Saturday 8 March 2014

Antara Konspirasi, Realiti & Kepalsuan Kehilangan MH370?


Di sini saya sertakan beberapa printscreen yang berbeza mengenai kes kehilangan MH307. Yang mana 1 sebenarnya yang telah berlaku?

Serius. Inikah yang sebenarnya berlaku? Sungguh. Memang terlalu banyak persoalan dan kepelikan dalam kes ini terutamanya yang telah diambil oleh pihak kerajaan dan MAS sendiri. Tanpa track record dan history pesawat tersebut hanya jawapan yang terpacul daripada mulut menteri dan pihak MAS adalah, "Kita sedang dalam usaha mencari, tunggu laporan rasmi."

Benarkah?

Ace baca. Wallahualam. Saya hanya kongsikan.



Mengikut kepada apa yang saya dengar, pihak kerajaan dan MAS lambat membuat kenyataan rasmi WALAUPUN sudah mendapat pengesahan dari jam 6 pagi lagi kerana nak jaga saham MAS daripada jatuh merudum. Betul ke tidak saya tidak tahu.

Berita terbaru pula dengan pengumuman 2 orang ada yang mengatakan 4 orang penumpang yang menaiki pesawat berkenaan menggunakan passport palsu serta identiti palsu. Ianya memang menambahkan kecurigaan.

Setelah lebih 24 jam dan pelbagai maklumat dan berita telah saya terima, saya lebih prefer MAS MH207 telah dirampas (hijacked) daripada terhempas (crushed). Ini harapan saya kerana jika dirampas peluang hidup para penumpang masih tinggi berbanding jika terhempas peuang untuk hidup amat tipis. Kemungkinan ini berlaku bertambah apabila Menteri Pertahanan, Dato' Hisammuddin Hussein tidak menolak dengan mengatakan ada kemungkinan pesawat membuat "U-Turn" ke destinasi lain dan disebabkan angkara keganasan. Wallahualam.


Sumber:http://hijabulcrewz.blogspot.com/2014/03/gempar-antara-konspirasi-realiti.html


1 comment:

  1. Jemput tengok. Jadi orang pertama pakai, tungu apa lagi. Jom order!
    https://www.facebook.com/jerseyworldcup14

    ReplyDelete